Oferty Pracy w Arkadii w Warszawie

Rodzaj umowy :
Do ustalenia
Godziny :
Elastyczny czas pracy
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Co Ci zaoferujemy?
• zatrudnienie na okres świąteczny lub na dłużej, jeśli Ci się spodoba,
• pracę wśród ludzi z pasją, którzy kochają książki, płyty, filmy i wszystko, co związane z kulturą,
• elastyczny czas pracy,
• możliwość brania udziału w naszych konkursach, w których do wygrania są bilety do kina, na wystawy i koncerty.

Obowiązki

Co będzie należeć do Twoich zadań:
• obsługa Klienta przy kasie w miły i profesjonalny sposób,
• doradzanie w wybieraniu i odnajdywaniu wymarzonych świątecznych prezentów,
• przygotowanie towaru do ekspozycji i jego wykładanie na sali sprzedaży przy dźwiękach najpopularniejszych świątecznych piosenek (nie zabraknie Last Christmas).

Wymagane kwalifikacje
Na pewno do nas pasujesz, jeżeli:
• uwielbiasz wybierać prezenty dla najbliższych i chętnie pomagasz w tym innym,
• masz optymistyczne nastawienie do świata - „świąteczna gorączka” nie jest Ci straszna,
• angażujesz się w to, co robisz i można na Tobie polegać.

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
dowolna forma zatrudnienia
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

- dowolna forma zatrudnienia,

- profesjonalne szkolenia produktowe,

- rozwój poprzez różnorodność zadań,

- elastyczny czas pracy,

- dynamiczne i przyjazne środowisko pracy,

- szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie NW, zakupy oferowanych w naszej sieci produktów na preferencyjnych warunkach, lekcje internetowe języka angielskiego i niemieckiego).

Obowiązki

Twoje zadania:

- obsługa komputera, kasy fiskalnej i terminali POS,

- dbanie o terminowość rozpatrywania reklamacji,

- aktywna sprzedaż poprzez doradztwo klientom i pomoc w doborze oferowanych przez nas produktów,

- czynne uczestnictwo w tworzeniu przyjaznej atmosfery i efektywnego zespołu.

Wymagane kwalifikacje

Nasze oczekiwania:

- otwartość i zorientowanie na klienta,

- uśmiech, optymizm i chęć do działania,

- umiejętność współpracy w zespole,

- pasjonowanie się sportem będzie atutem.

Kontakt

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy składać na adres arkadia.warszawa@intersport.pl lub osobiście w sklepie.

Bardzo dziękujemy za złożone aplikacje, jednakże informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.U.Nr 133 poz. 883) z póź. zm.

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Cały etat
Wynagrodzenie :
Podstawa plus premia uzależniona od wyników sprzedaży
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Flagowy sklep Converse poszukuje młode, energiczne, otwarte na ludzi osoby. Jeżeli swobodnie poruszasz się w świecie najnowszych trendów oraz stylu i czujesz się zmotywowany do reprezentowania jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek świata, aplikuj!

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
Poszukujemy osoby:

- zorientowanej na wyniki,
- uśmiechniętej,
- otwartej i zorientowanej na potrzeby klienta,
- umiejącej pracować w zespole,
- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Kontakt

Kontakt: arkadia@soulshop.pl

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
Do ustalenia
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
2 – 3 tys. zł
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:
•Elastyczny grafik,
•Szkolenia produktowe i narzędzia niezbędne do profesjonalnego wykonywania pracy,
•Możliwość rozwoju,
•Konkurencyjne wynagrodzenie na tym stanowisku oraz możliwość wpływu na jego wysokość dzięki rozwiniętemu systemowi prowizyjnemu,
•Pracę w stabilnej firmie o pewnej pozycji rynkowej w młodym i zintegrowanym zespole o przyjaznym nastawieniu oraz dobrego szefa :-)
•Spotkania i wyjazdy integracyjne,
•Atrakcyjne zniżki pracownicze na produkty oraz na zabiegi stomatologiczne w prestiżowym gabinecie w Warszawie,
•Możliwość dołączenia do programów: Benefit System, ubezpieczenia zdrowotnego.

Nie wymagamy doktoratu i 5 lat doświadczenia w pracy ;) Jeśli lubisz pracę z ludźmi, jesteś komunikatywny i dobrze zorganizowany, masz zapał do pracy i szukasz stabilnego zatrudnienia - aplikuj! Wszystkiego Cię nauczymy! Gwarantujemy szkolenia sprzedażowe i produktowe. Osobom szukającym pracy dorywczej (mniej niż pół etatu) lub tymczasowej z góry dziękujemy.


Obowiązki

Zakres obowiązków:
•Obsługa klienta sklepu stacjonarnego zgodnie ze standardami firmy,
•Kontakt telefoniczny z klientami,
•Dbałość o porządek i czystość miejsca pracy,
•Uczestnictwo w spotkaniach organizacyjnych i szkoleniach,
•Odpowiedzialność za towar - m.in. przyjmowanie dostaw towaru (są małe, nie będziesz rozładowywać palet)

Wymagane kwalifikacje
Od kandydatów oczekujemy:
•Komunikatywności!!!
•Samodzielności i skrupulatności,
•Gotowości do pracy zmianowej (zmiany po 8-10-12 godzin) w dni powszednie oraz weekendy,
•Pozytywnego nastawienia i zaangażowania w wykonywaną pracę oraz umiejętności automotywacji,
•Poczucia odpowiedzialności za wynik pracy,
•Znajomości podstaw sprzedaży, zdolności doradztwa,
•Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
•Mile widziane będą: znajomość branży stomatologicznej, znajomość programu Subiekt Sprint.
Kontakt

SHOP DENT – lider w branży sprzedaży artykułów do higieny jamy ustnej poszukuje kandydata na stanowisko: Sprzedawca/ doradca klienta na stoisku w galerii handlowej.

Działamy na rynku od 2007 bardzo dynamicznie rozwijając się, w związku z czym poszerzamy zespól o doradcę klienta.

Być może to właśnie Ty do nas dołączysz? Jeśli szukasz stabilnego zatrudnienia, masz zapał do pracy, tak samo jak my stawiasz na rozwój i spełniasz poniższe wymagania wyślij nam swoje CV na ares rekrutacja@shop-dent.pl z dopiskiem "Arkadia".


Informacje o marce

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

- Możliwość pracy w profesjonalnym, dynamicznym i kreatywnym środowisku
- Wysoki poziom szkoleń podnoszących kwalifikacje
- Możliwość awansu, rozwoju zawodowego i udziału w intensywnym rozwoju firmy
- Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Możliwość pracy dla uznanej, międzynarodowej marki

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
- Doświadczenie w pracy w sklepie z sektora modowego mile widziane
- Znajomość trendów i zainteresowanie modą
- Wysokie zdolności komunikcyjne i interpersonalne
- Umiejętność pracy w zespołowej
- Zaangażowanie i entuzjazm
Kontakt

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie na adres e.goldyn@maddshoes.eu CV zawierających klauzulę:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Informacje o marce

Jeśli moda to Twoja pasja, lubisz pracę z ludźmi, chcesz dołączyć do młodego i dynamicznego zespołu, pragniesz rozwijać się w handlu, a ponadto umiesz budować pozytywną atmosferę, to jest praca dla Ciebie!

Rodzaj umowy :
Umowa zlecenie
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
Poszukujemy Osoby dyspozycyjnej, łatwo nawiązującej kontakt z klientem, otwartej, odpowiedzialnej.
Kontakt

Zgłoszenia prosimy wysyłać pod adres warszawa_arkadia@gatta.pl

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Wg. harmonogramu, również w soboty i niedziele
Wynagrodzenie :
Wynagrodzenie powiązane z osiągniętymi rezultatami
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

- stabilną pracę w renomowanej firmie,

- atrakcyjne wynagrodzenie,

- możliwość podnoszenia kwalifikacji,

- szkolenia.

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
Od kandydatów oczekujemy:

- doświadczenia,

- zapału do pracy,

- miłego usposobienie,

- ambicji,

- podejścia do klienta,

- gotowości do pracy w weekendy
Kontakt

Zgłoszenia proszę przesyłać na adres: fm-arkadia@camillealbane.pl

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Atrakcyjne wynagrodzenie (stała podstawa + premia uzależniona od wyników pracy)
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

· zatrudnienie na umowę o pracę

· szansę na rozwój w firmie o uznanej renomie

· stabilne zatrudnienie

· atrakcyjne wynagrodzenie (stała podstawa + premia uzależniona od wyników pracy)

· możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na korzystnych warunkach

· rabaty na zakupy w Salonach firmowych

Obowiązki

· sprzedaż i obsługa klienta zgodnie ze standardami Gino Rossi

· pomoc klientom w szybkim i komfortowym robieniu zakupów

· przygotowanie towaru do sprzedaży

· dbanie o ekspozycję towaru

Wymagane kwalifikacje
· doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

· dyspozycyjność i odpowiedzialność

· komunikatywność

· umiejętność pracy w zespole

· zaangażowanie i kreatywność

· dobra organizacja pracy własnej

· nastawienie na realizację planów sprzedażowych
Kontakt

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie aplikacji na adres arkadia@salon.gino-rossi.com.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez firmy Gino Rossi S.A. i Simple CP S.A.”

Informacje o marce

GINO ROSSI S.A. to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek obuwniczych. Od ponad 20 lat odnosimy sukcesy zarówno w segmencie sprzedaży, jak i w produkcji obuwia. Charakteryzujemy się doskonałą znajomością trendów oraz kreatywnym spojrzeniem na klasykę. Znajdujemy się w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm, a sieć liczy ponad 100 Salonów firmowych w Polsce i za granicą.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do ustalenia
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

- pracę w młodym kreatywnym zespole

- możliwość rozwoju zawodowego w rozwijającej się firmie

- profesjonalne wdrożenie

- stabilne zatrudnienie

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
Wymagania:

- optymizm, pracowitość i uczciwość

- komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów

- dyspozycyjność

- wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole

- doświadczenie w sprzedaży, najlepiej w sklepach w Galeriach Handlowych

- zorientowanie na Klienta i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
Kontakt

Aplikacje prosimy wysyłać na adres monika.lukasik@arenart.pl

Prosimy o zawarcie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, (Dz. Ustaw nr 133 poz. 883, z art. 23 i następnych ww. ustawy).

Informacje o marce

ARENART FOREVER jest polską marką biżuterii. Nasz sklepy jubilerskie znajdują się w najlepszych Centrach Handlowych w Polsce. Zależy nam na stałym rozwoju, dlatego poszukujemy kreatywnych osób do pracy.

Ważna jest dla nas miła i rodzinna atmosfera pośród naszych pracowników oraz w relacjach z naszymi klientami. Dlatego oferujemy ciekawą pracę w zgranym zespole.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

Profesjonalną obsługę i aktywne doradztwo poprzez rzetelne podejście do każdego klienta;
Indywidualny dobór bielizny;
Obsługę kasy fiskalnej i dbanie o przykasowe wrażenia klienta;
Zapewnienie kompleksowej prezentacji produktów na Sali sprzedaży oraz dbanie o jej nienaganny wygląd;
Wsparcie przełożonego w szkoleniu pracowników i w sprawach administracyjnych sklepu.

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
Odpowiedni kandydat posiada następujące cechy i kompetencje:

Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze sprzedażą i bezpośrednią obsługą klienta;
Bardzo dobra umiejętność obsługi kasy fiskalnej;
Zdolność badania potrzeb klientów poprzez efektywne zadawanie pytań;
Entuzjazm, zaangażowanie, pozytywne nastawienie i czerpanie przyjemności z kontaktu z klientami;
Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy);
Umiejętność profesjonalnego dobierania biustonoszy będzie dodatkowym atutem.
Kontakt

Informacje o marce

Alshaya jest międzynarodową organizacją skupioną wokół idei dotyczącej piękna człowieka. Jeśli słowa Fashion i Health & Beauty, mają dla Ciebie głębsze znaczenie, to znaczy, że myślisz o biznesie tak samo, jak my.

Alshaya posiada sieć sklepów znanych, prestiżowych brandów: Victoria's Secret, THE BODY SHOP, MAC, Bath & Body Works

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Wynagrodzenie :
Do ustalenia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

Profesjonalną obsługę klienta i aktywne doradztwo w doborze produktów;
Indywidualny dobór bielizny poprzez fachowe wykorzystanie umiejętności z zakresu brafittingu;
Dbanie o jak najlepsze wrażenia klienta podczas wizyty w sklepie Victoria’s Secret;
Wsparcie przełożonego w szkoleniu pracowników z brafittingu.

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
Odpowiedni kandydat posiada następujące cechy i kompetencje:

Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze sprzedażą bielizny;
Zdolność badania potrzeb klientów poprzez indywidualne podejście do każdego klienta;
Wysoko rozwinięte umiejętności budowania relacji zaufania: doradca – klient;
Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy);
Ukończony kurs brafittingu będzie dodatkowym atutem.
Kontakt

Informacje o marce

Alshaya jest międzynarodową organizacją skupioną wokół idei dotyczącej piękna człowieka. Jeśli słowa Fashion i Health & Beauty, mają dla Ciebie głębsze znaczenie, to znaczy, że myślisz o biznesie tak samo, jak my.

Alshaya posiada sieć sklepów znanych, prestiżowych brandów: Victoria's Secret, THE BODY SHOP, MAC, Bath & Body Works

Rodzaj umowy :
DO UZGODNIENIA
Godziny :
Wynagrodzenie :
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Jeśli jesteś otwartą, sympatyczną i pełną pozytywnych wibracji osobą lubiącą rozmawiać z innymi ludźmi zapraszamy do naszego zespołu!
Nauczymy Cię, jak stać się profesjonalnym sprzedawcą!
Po rozpoczęciu pracy weźmiesz udział w szkoleniach, dzięki którym poznasz produkty marki Taranko oraz standardy skutecznej obsługi klienta i sprzedaży.

Przyszłemu pracownikowi oferujemy:

•stabilne stanowisko pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie, w młodym zespole
•atrakcyjne warunki wynagrodzenia oraz kilkustopniowe premie motywacyjne
•możliwość rozwoju oraz awansu w ramach struktury
•podnoszenie własnych kwalifikacji poprzez szkolenia

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

Chcielibyśmy, aby zatrudniona osoba posiadała następujące umiejętności i cechy:

•umiejętność pracy w zespole
•uczciwość i dyspozycyjność
•wysoką kulturę osobistą
•łatwość pracy z komputerem
•zainteresowanie branżą odzieżową i aktualnymi trendami
•znajomość j. angielskiego oraz doświadczenie na podobnym stanowisku są mile widziane

Kontakt

CV wraz z listem motywacyjnym z klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29. 08. 1997, Dz. U. nr 133 poz. 883) prosimy przesyłać na adres:karolina.wanta@taranko.com

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Elastyczne godziny pracy
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Możemy Ci zaoferować:

•Umowę o pracę,
•Elastyczne godziny pracy,
•Szkolenia wewnętrzne,
•Możliwość udziału w wewnętrznym programie rozwoju pracowników,
•Rabat pracowniczy,
•Ubezpieczenie zdrowotne,
•Ubezpieczenie na życie,
•Szeroką ofertę sportową,
•Program lojalnościowy dla pracowników z długim stażem.

Obowiązki

Dołącz do nas, jeśli:
•Potrafisz zapewnić wysoki poziom obsługi klienta.


A dodatkowo:
•Potrafisz pracować zarówno samodzielnie, jak i w zespole,
•Lubisz szybkie tempo pracy,
•W kontaktach z innymi jesteś szczery i otwarty,
•Wyrażasz gotowość do pracy w systemie zmianowym (również w weekendy).

Wymagane kwalifikacje
Kontakt

APLIKUJ TERAZ,

ZACZNIJ PRACĘ W SWOIM STYLU!

Wyślij swoją aplikację na praca@hm.com z dopiskiem „Arkadia” lub aplikuj przez www.hm.com

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
Do uzgodnienia
Godziny :
Wynagrodzenie :
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Do naszego lokalu poszukujemy osoby na stanowisko Kasjerki

Oferujemy:

- pracę w rozwijającej się sieci gastronomicznej
- stawkę godzinową 15,28zł brutto
- pracę w systemie zmianowym
- miła atmosfera

Obowiązki




Wymagane kwalifikacje
- mile widziana znajomość obsługi kasy fiskalnej
Kontakt

Prosimy o przesyłanie CV (biuro@amrit.pl) lub kontakt telefoniczny ( 22 440 56 67)

 

 

Informacje o marce

Amrit Oriental Food, to prężnie rozwijająca się sieć restauracji orientalnych, kawiarni oraz punktów gastronomicznych Amrit Express. Działamy na rynku gastronomicznym od dziewięciu lat, oferujemy naszym klientom smaki kuchni orientalnej

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę, 1/2 etatu
Godziny :
Wynagrodzenie :
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

 -Stałe wynagrodzenie z systemem premiowym

- Pakiet benefitów

- Atrakcyjną zniżkę na produkty naszych marek

- Szkolenia wspomagające rozwój kompetencji

- Pracę w uśmiechniętym i przyjaznym zespole profesjonalnych sprzedawcó

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

Nauczymy Cię wszystkiego! Zanim rozpoczniesz pracę, weźmiesz udział w szkoleniach, dzięki którym poznasz nasze produkty, sposób funkcjonowania sklepu oraz oczywiście tajniki profesjonalnej obsługi klienta i sprzedaży.

Mile widziane:

- Doświadczenie w obsłudze klienta

- Znajomość języka angielskiego lub włoskiego

Kontakt

Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)".

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydat(k)ami.

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV do salonu INTIMISSIMI lub przesyłanie na adres zagorska-monika@o2.pl

Informacje o marce

Aktualnie na świecie mamy ponad 3300 sklepów, w Polsce jest ich ponad 120. Wciąż się rozwijamy, otwieramy nowe lokalizacje i poszukujemy talentów do naszych zespołów.

Rodzaj umowy :
- umowa o pracę, pełny wymiar czasu pracy
Godziny :
- praca w godzinach otwarcia centrum max 10 h
Wynagrodzenie :
- wynagrodzenie godzinowe + zmienne premiowe
Data :
Od kwietnia 2017
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:
- premię od sprzedaży,
- ubezpieczenie zdrowotne,
- kartę Benefit,
- odzież pracowniczą,
- szkolenia produktowe.

Obowiązki

Oczekujemy:
- maksymalizację sprzedaży poprzez profesjonalną obsługę klienta,
- dyspozycyjności 5 dni w tygodniu.

Wymagane kwalifikacje
Kontakt

arkadia@pmsport.com.pl

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
- umowa zlecenie, pełny wymiar czasu pracy
Godziny :
- praca w godzinach otwarcia centrum max 10 h
Wynagrodzenie :
- wynagrodzenie godzinowe + zmienne premiowe
Data :
Od kwietnia 2017
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:
- premię od sprzedaży,
- kartę Benefit,
- odzież pracowniczą,
- szkolenia produktowe.

Obowiązki

Oczekujemy:
- maksymalizację sprzedaży poprzez profesjonalną obsługę klienta,
- dyspozycyjności 5 dni w tygodniu.

Mile widziani studenci.

Wymagane kwalifikacje
Kontakt

arkadia@pmsport.com.pl

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Praca co drugi dzień w systemie 12 godzinnym
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Sierpień 2017
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

- zatrudnienie w polskiej, rodzinnej firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku

- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

- atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + system premiowy

- możliwość rozwoju i zdobycia nowych doświadczeń zawodowych

- możliwość wykazania się w konkursach zespołowych

- szkolenia wewnętrzne oraz spotkania integracyjne

- opieka medyczna, pakiety ubezpieczeń na życie

- rabaty pracownicze na asortyment sklepu

- przyjazna atmosfera pracy

Obowiązki

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

- obsługa Klienta oraz doradztwo

- dbanie o wizerunek oraz wygląd sklepu

Wymagane kwalifikacje

Od kandydatów oczekujemy:

- wykształcenia minimum średniego

- zainteresowania modą i stylizacją oraz doświadczenia w sprzedaży odzieży damskiej

- wysokich zdolności interpersonalnych oraz komunikatywności

- miłej aparycji

 

 

Kontakt

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie na adres rekrutacja@aryton.pl

Informacje o marce

PATRIZIA ARYTON to dynamicznie rozwijająca się marka modowa. Tworzymy kolekcje dla Kobiet, które szukają równowagi pomiędzy przemijającymi trendami a klasyką w nowoczesnym ujęciu. Naszym wyróżnikiem są najlepsze tkaniny oraz najwyższa jakość wykonania. PATRIZIA ARYTON to marka która ma na swoim koncie dużo osiągnięć. Do tych najważniejszych należą wyróżnienia „Doskonałości Mody” przyznawane przez magazyn Twój Styl.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Niepełny wymiar godzin
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Co oferujemy? – pracę w niepełnym wymiarze godzin – stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole, – rozwój zawodowy – 75% awansów wewnętrznych, – szeroko rozbudowany pakiet socjalny.

Obowiązki

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za aktywną obsługę klienta, realizację planów sprzedażowych, dbanie o wygląd i wystrój sklepu.

Wymagane kwalifikacje
Poszukujemy pasjonatów mody, którzy: – świetnie czują się w obsłudze klienta, – są entuzjastyczni i pozytywne nastawieni do życia.
Kontakt

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadesłanie aplikacji drogą mailową z tytułem S/Warszawa /Arkadia na adres aplikuj@pl.inditex.com.

Informacje o marce

Grupa Inditex – właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterque, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 6000 sklepów zlokalizowanych na 86 rynkach.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Niepełny wymiar godzin
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Co oferujemy? – pracę w niepełnym wymiarze godzin – stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole, – rozwój zawodowy – 75% awansów wewnętrznych, – szeroko rozbudowany pakiet socjalny.

Obowiązki

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za aktywną obsługę klienta, realizację planów sprzedażowych, dbanie o wygląd i wystrój sklepu.

Wymagane kwalifikacje
Poszukujemy pasjonatów mody, którzy: – świetnie czują się w obsłudze klienta, – są entuzjastyczni i pozytywne nastawieni do życia.
Kontakt

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadesłanie aplikacji drogą mailową z tytułem S/Warszawa /Arkadia na adres aplikuj@pl.inditex.com.

Informacje o marce

Grupa Inditex – właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterque, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 6000 sklepów zlokalizowanych na 86 rynkach.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Niepełny wymiar godzin
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Co oferujemy? – pracę w niepełnym wymiarze godzin – stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole, – rozwój zawodowy – 75% awansów wewnętrznych, – szeroko rozbudowany pakiet socjalny.

Obowiązki

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za aktywną obsługę klienta, realizację planów sprzedażowych, dbanie o wygląd i wystrój sklepu.

Wymagane kwalifikacje
Poszukujemy pasjonatów mody, którzy: – świetnie czują się w obsłudze klienta, – są entuzjastyczni i pozytywne nastawieni do życia.
Kontakt

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadesłanie aplikacji drogą mailową z tytułem S/Warszawa /Arkadia na adres aplikuj@pl.inditex.com.

Informacje o marce

Grupa Inditex – właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterque, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 6000 sklepów zlokalizowanych na 86 rynkach.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Niepełny wymiar godzin
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Co oferujemy? – pracę w niepełnym wymiarze godzin – stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole, – rozwój zawodowy – 75% awansów wewnętrznych, – szeroko rozbudowany pakiet socjalny.

Obowiązki

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za aktywną obsługę klienta, realizację planów sprzedażowych, dbanie o wygląd i wystrój sklepu.

Wymagane kwalifikacje
Poszukujemy pasjonatów mody, którzy: – świetnie czują się w obsłudze klienta, – są entuzjastyczni i pozytywne nastawieni do życia.
Kontakt

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadesłanie aplikacji drogą mailową z tytułem S/Warszawa /Arkadia na adres aplikuj@pl.inditex.com.

Informacje o marce

Grupa Inditex – właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterque, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 6000 sklepów zlokalizowanych na 86 rynkach.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Niepełny wymiar godzin
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Co oferujemy? – pracę w niepełnym wymiarze godzin – stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole, – rozwój zawodowy – 75% awansów wewnętrznych, – szeroko rozbudowany pakiet socjalny.

Obowiązki

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za aktywną obsługę klienta, realizację planów sprzedażowych, dbanie o wygląd i wystrój sklepu.

Wymagane kwalifikacje
Poszukujemy pasjonatów mody, którzy: – świetnie czują się w obsłudze klienta, – są entuzjastyczni i pozytywne nastawieni do życia.
Kontakt

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadesłanie aplikacji drogą mailową z tytułem S/Warszawa /Arkadia na adres aplikuj@pl.inditex.com.

Informacje o marce

Grupa Inditex – właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterque, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 6000 sklepów zlokalizowanych na 86 rynkach.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Niepełny wymiar godzin
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Co oferujemy? – pracę w niepełnym wymiarze godzin – stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę – pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole, – rozwój zawodowy – 75% awansów wewnętrznych, – szeroko rozbudowany pakiet socjalny.

Obowiązki

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za aktywną obsługę klienta, realizację planów sprzedażowych, dbanie o wygląd i wystrój sklepu.

Wymagane kwalifikacje
Poszukujemy pasjonatów mody, którzy: – świetnie czują się w obsłudze klienta, – są entuzjastyczni i pozytywne nastawieni do życia.
Kontakt

Zainteresowanych kandydatów prosimyo nadesłanie aplikacji drogą mailową z tytułem S/Warszawa /Arkadia na adres aplikuj@pl.inditex.com.

Informacje o marce

Grupa Inditex – właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterque, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 6000 sklepów zlokalizowanych na 86 rynkach.

Rodzaj umowy :
Umowa zlecenie lub umowa o pracę (po 3 miesięcznym okresie próbnym)
Godziny :
Wynagrodzenie :
12zł/h
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Firma poszukuje doradców klienta do salonu w Galerii Mokotów.

Oferujemy:

· pracę w salonach obuwniczych 3i w Galerii Mokotów, Arkadii lub Złotych Tarasach
· przyjazną atmosferę
· stawkę początkową: 12 PLN netto/godzina
· umowę zlecenie
· premie grupowe i indywidualne

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

· doświadczenie w sprzedaży detalicznej
· status studenta
· znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
· dyspozycyjność minimalna 3/4 etatu (30 godzin w tygodniu)
· wysoka kultura osobista
· komunikatywność

Kontakt

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV pod adres: k.kruk@3i-store.com

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez 3i z siedzibą ul. Wyb. Piłsudskiego 4, 37-700 Przemyśl, Polska, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informacje o marce

3i to polska marka z wieloletnią tradycją posiadająca w swojej ofercie eleganckie kolekcje obuwia damskiego, męskiego, torebek oraz innych dodatków galanteryjnych. Produkty oferowane przez 3i pochodzą z manufaktur we Włoszech i Brazylii. Oryginalne kolekcje wyróżnia niepowtarzalne wzornictwo, wysoka jakość oraz precyzyjne wykonanie.
Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej www.3i-store.com.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Jeśli szukasz pierwszej pracy? Zależy Ci na elastycznym grafiku? Chcesz połączyć studia i jednocześnie zdobyć doświadczenie w Firmie, w której masz szerokie perspektywy rozwoju?Szukamy pasjonatów mody, którzy świetnie czują się w obsłudze klienta, są entuzjastyczni i pozytywnie nastawieni do życia.


Oferujemy:

- pracę w niepełnym wymiarze godzin
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole
- rozwój zawodowy – 75% awansów wewnętrznych
- szeroko rozbudowany pakiet socjalny

Obowiązki

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za :
- aktywną obsługę klienta
- realizację planów sprzedażowych
- dbanie o wygląd i wystrój sklepu

Wymagane kwalifikacje
Szukamy pasjonatów mody, którzy świetnie czują się w obsłudze klienta, są entuzjastyczni i pozytywnie nastawieni do życia.
Kontakt

Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadesłanie aplikacji drogą mailową z tytułem S/Warszawa /Arkadia  na adres aplikuj@pl.inditex.com

Informacje o marce

Grupa Inditex - właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterque, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 6500 sklepów zlokalizowanych na ponad 88 rynkach.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Jeśli szukasz pierwszej pracy? Zależy Ci na elastycznym grafiku? Chcesz połączyć studia i jednocześnie zdobyć doświadczenie w Firmie, w której masz szerokie perspektywy rozwoju?Szukamy pasjonatów mody, którzy świetnie czują się w obsłudze klienta, są entuzjastyczni i pozytywnie nastawieni do życia.


Oferujemy:

- pracę w niepełnym wymiarze godzin
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pracę w młodym, dynamicznym i pełnym pasji zespole
- rozwój zawodowy – 75% awansów wewnętrznych
- szeroko rozbudowany pakiet socjalny

Obowiązki

Zatrudniona osoba odpowiedzialna będzie m.in. za :
- aktywną obsługę klienta
- realizację planów sprzedażowych
- dbanie o wygląd i wystrój sklepu

Wymagane kwalifikacje
Szukamy pasjonatów mody, którzy świetnie czują się w obsłudze klienta, są entuzjastyczni i pozytywnie nastawieni do życia.
Kontakt

Chcesz dowiedzieć się więcej? Aplikuj! Zainteresowanych kandydatów prosimy o nadesłanie aplikacji drogą mailową z tytułem S/Warszawa /Arkadia  na adres aplikuj@pl.inditex.com

Informacje o marce

Grupa Inditex - właściciel marek ZARA, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, ZARA Home oraz Uterque, wyznaczających najnowsze trendy w modzie. Posiadamy ponad 6500 sklepów zlokalizowanych na ponad 88 rynkach.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Cały etat
Wynagrodzenie :
Podstawa plus premia uzależniona od wyników sprzedaży
Data :
Do uzgodnienia
Miejsce :
Arkadia
Profil

Flagowy sklep Converse poszukuje młode, energiczne, otwarte na ludzi osoby. Jeżeli swobodnie poruszasz się w świecie najnowszych trendów oraz stylu i czujesz się zmotywowany do reprezentowania jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek świata, aplikuj!

 

Poszukujemy osoby:

- zorientowanej na wyniki,

- uśmiechniętej,

- otwartej i zorientowanej na potrzeby klienta,

- umiejącej pracować w zespole,

- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
w zależności od dyspozycyjności pracownika
Godziny :
elastyczny czas pracy
Wynagrodzenie :
do uzgodnienia
Data :
do uzgodnienia
Miejsce :
Arkadia
Profil

Restauracja McDonald's Arkadia znajdująca się w Centrum Handlowym Arkadia zatrudni osoby na stanowiska: Pracownik restauracji, pracownik zmiany nocnej.
Bardzo dogodna lokalizacja - bliskość Dworca Gdańskiego, który umiejscowiony jest w Śródmieściu i stanowi węzeł przesiadkowy, łączący metro, tramwaje i linie autobusowe, czyli komunikację miejską z koleją aglomeracyjną i regionalną.

 

OFERUJEMY:
- umowę o pracę (etat uzależniony m.in. od dyspozycyjności pracownika)
- wynagrodzenie wypłacane regularnie
- elastyczny czas pracy - dostosowany do dyspozycyjności pracownika
- możliwość poznania nowych ciekawych ludzi i pracę w przyjaznym zespole
- zdobycie doświadczenia zawodowego przydatnego w przyszłej karierze
- karty zniżkowe

Zatrudniamy również na pełen etat.

Obowiązki

Do zadań pracownika restauracji należy:
- przygotowanie produktów np. kanapek, sałatek, napojów, deserów oraz obsługa urządzeń
- sprzedaż produktów; obsługa kasy fiskalnej, zestawianie i wydawanie zamówień
- prace magazynowe; uzupełnianie zapasów
- utrzymanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi
- prace porządkowe na terenie restauracji

Wymagane kwalifikacje
NASZE OCZEKIWANIA :
- energiczność, sumienność, zaangażowanie
- chęć do pracy
- książeczka sanepidowska mile widziana
- wysoka kultura osobista
- umiejętność pracy zespołowej

Nie wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku.
Kontakt

pl-00260MGR@pl.mcd.com

Informacje o marce

Arkadia zaprasza do McDonald's – najpopularniejszej restauracji szybkiej obsługi. Bogate menu obejmuje wszystko, co McDonald's ma do zaoferowania, od klasycznych kanapek po wyjątkowe menu śniadaniowe, które jest nowością na rynku polskim. Amatorzy fast food w najlepszym wydaniu doskonale znają smak słynnych burgerów, big maca, nuggetsów, tostów, wraps i frytek. Lżejszy posiłek to jogurt z musli albo pożywne sałatki. Desery, pyszne shake'i, lody, ciastka i muffiny doceniają mali i duzi klienci McDonald's. Dla dzieci dedykowany jest także kolorowy Happy Meal ze zdrowym jabłkiem i modną zabawką.

McDonald's w Arkadii to kawy, napoje, herbaty, śniadania i pożywne kanapki. To jakość gwarantowana dzięki wysokim standardom, najlepszym składnikom i fachowej, szybkiej obsłudze.

Rodzaj umowy :
do uzgodnienia
Godziny :
brak informacji
Wynagrodzenie :
do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

* możliwość zdobycia doświadczenia w profesjonalnym zespole,

* szkolenia produktowe oraz z zakresu technik sprzedaży,

* atrakcyjne wynagrodzenie,

* prywatną opiekę medyczną po przepracowaniu określonego okresu.

Obowiązki

* profesjonalna obsługa klientów w oparciu o standardy firmy w celu
dostarczania klientom najwyższej
jakości serwisu,

* wspieranie codziennych operacji związanych z działalnością sklepu,

* realizowanie ustalonej przez pracodawcę strategii działania.

Osoba zatrudniona na stanowisku sprzedawcy będzie odpowiedzialna za aktywną
i profesjonalną obsługę klientów zgodnie ze standardami danej marki oraz
bieżące prace związane z prawidłowym funkcjonowaniem sklepu.

Wymagane kwalifikacje
* umiejętność pracy w zespole,

* entuzjazm, inicjatywa i silna motywacja,

* dyspozycyjność
Kontakt

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres:
wa_arkadia@perfektsport.pl

Informacje o marce

Nike to niemalże od pół wieku, jednoznacznie kojarzący się już znak rozpoznawczy. To równocześnie, gwarancja jakości i światowa marka, której idea tworzenia od samego początku nastawiona była na ludzi, dla których sport to osiąganie kolejnych celów oraz pokonywanie własnych słabości. To wreszcie Sklepy. Inne niż wszystkie, gdzie buty, ubrania i akcesoria zostały zaprojektowane z myślą o każdym, nawet najdrobniejszym szczególe. To właśnie laboratoria, naukowcy, trenerzy oraz innowacyjne technologie, sprawiają, że dzięki Nike - sport i reakcja nabierają zupełnie nowego wymiaru. Ale to nie tylko sport. Nike to też moda i kolory nawiązujące do najnowszych trendów inspirowanych stylem ulicy...

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
brak informacji
Wynagrodzenie :
do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Przyczyń się do sukcesu międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży mody i zapewnij sobie stabilne miejsce pracy w firmie cieszącej się długoletnią renomą!

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
Kontakt

hs373@peek-cloppenburg.pl

Informacje o marce

Asortyment salonu w Arkadii jest odpowiedzią na oczekiwania klientów o bardzo różnych gustach. Łączy ich jednak dbałość o najwyższą jakość odzieży i dodatków, pragnienie wyrażania własnego stylu oraz przywiązanie do najlepszych marek i projektantów. Oferta salonu Peek&Cloppenburg to przegląd wszystkiego co ważne w świecie mody - dziesiątki marek, nazwisk i renomowanych firm. Różnorodny i bogaty jest też świat stylów P&C. Klienci znajdą tu linie Klasyka - dla wymagających osób na odpowiedzialnych stanowiskach. Jest też kolekcja ubrań Premium, ekskluzywnych, projektowanych przez najlepszych stylistów i designerów. Casual Chic to luz i aktywność w najlepszym wydaniu, a Boutique jest odzwierciedleniem najnowszych trendów, modnych, ekstrawaganckich, seksownych i odważnych. Również dzieci mają swoje miejsce w salonie Peek&Cloppenburg, jest zatem modnie dla nastolatków oraz słodko, wygodnie i bezpiecznie dla najmłodszych maluchów.

Nie sposób wymienić wszystkich marek, jakie oferuje Peek&Cloppenburg w Arkadii. Warto przyjść, zobaczyć i wybrać. Może Armani, Boss albo Lacoste, może Burberry, Zenga albo Montego?


Rodzaj umowy :
Umowa o pracę – pełny lub niepełny wymiar czasu pracy
Godziny :
brak informacji
Wynagrodzenie :
do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Główne zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku to:
- realizowanie planów sprzedażowych
- obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
- kreowanie wizerunku marki zgodnie z filozofią spółki

Obowiązki

Główne zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku to:
- realizowanie planów sprzedażowych
- obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
- kreowanie wizerunku marki zgodnie z filozofią spółki

Wymagane kwalifikacje
Od Kandydatów oczekujemy:
- minimum średniego wykształcenia
- doświadczenia w pracy w sprzedaży i obsłudze klienta
- chęci do nauki i poznawania nowych zagadnień
- umiejętności współpracy z innymi
Kontakt

arkadia@salon.simple.pl

Informacje o marce

SIMPLE to przede wszystkim ciekawy design, wysoka jakość, perfekcyjne wykonanie oraz funkcjonalność. Styl marki określa się jako minimalistyczny, nowoczesny i kreatywny. W aktualnej kolekcji znajdziemy trzy różne linie: miejską Ready-to-wear, idealną do pracy Office i elegancką Dress Party.

Simple dba także o relacje ze stałymi klientkami, z myślą o których powstał wyjątkowy program lojalnościowy Simple Club. W ramach uczestnictwa w programie klientki mogą liczyć na specjalne programy rabatowe oraz zamknięte spotkania połączone z prezentacją limitowanych kolekcji

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
stałe wynagrodzenie połączone z systemem premiowym
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Poszukujemy osób na stanowisko Sprzedawcy.

Obowiązki

Wybrany Kandydat będzie odpowiedzialny za:

•Profesjonalną obsługę - rozmowa z Klientem, prezentacja i polecanie produktów
•Zadania związanez towarem - przyjmowanie dostaw i implementacja na sali sprzedaży
•Obsługę kasy fiskalnej

Co oferujemy:

•    Pracę w stabilnej Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
•    Profesjonalny system szkoleń i programy rozwojowe umożliwiające podnoszenie kwalifikacjii dające możliwość awansu (min. Akademia Smyka)
•    Umowę o pracę (stałe wynagrodzenie połączone z systemem premiowym)
•    Pakiet socjalny (m..in. świadczenia świąteczne dla pracowników i ich dzieci, dofinansowanie do letniego wypoczynku)
•    Bezpłatną prywatną opiekę medyczną w renomowanych placówkach z nieograniczonym dostępem do lekarza pierwszego kontaktu i innych 7 specjalistów po okresie próbnym
•    Zakupy w naszych sklepach na preferencyjnych warunkach



Wymagane kwalifikacje
Czego oczekujemy:

• Co najmniej średniego wykształcenia lub zawodowego o profilu handlowym
• Zaangażowania i predyspozycji do pracy z Klientami
• Gotowości do pracy w systemie zmianowym
• Doświadczenie w obsłudze Klienta
• Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Kontakt

warszawa.arkadia@smyk.com

Informacje o marce

SMYK to międzynarodowa sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci, wchodząca w skład Grupy Empik Media & Fashion (EM&F). Historia sieci SMYK sięga 1952 roku, kiedy to powstał popularny CeDeT – Centralny Dom Towarowy,\ mieszczący się u zbiegu ulicy Kruczej i Al. Jerozolimskich w Warszawie. Dynamiczny rozwój sieci SMYK rozpoczął się w roku 2000. Powołano wówczas samodzielną spółkę: SMYK Sp. z o.o. Obecnie sieć sklepów SMYK obejmuje ponad 60 punktów sprzedaży zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych centrach handlowych największych miast Polski. Sklepy Smyk działają też w Rosji, na Ukrainie, w Rumunii i w Turcji.

Sieć sklepów SMYK oferuje szeroki wybór zabawek, artykułów szkolnych, książek, multimediów, akcesoriów dla niemowląt oraz odzieży i obuwia dla dzieci w wieku 0-14 lat. SMYK jest jedyną w Polsce siecią sklepów, w której klient znajdzie dla dziecka „wszystko pod jednym dachem”. Wyłącznie w sieci SMYK oferowana jest marka odzieży i obuwia dziecięcego COOL CLUB, tworzona przez własny Zespół projektantów Smyka. Kolejną marką dostępną wyłącznie w sieci SMYK jest marka zabawek SMIKI. SMIKI jest kwintesencją filozofii rozwoju dziecka poprzez ciekawą i atrakcyjną zabawę. Wprowadza maluchy w świat wyobraźni i przygody, samodzielnej zabawy, jest również inspiracją do rozwoju umiejętności społecznych.

Więcej na www.smyk.com