Oferty Pracy w Arkadii w Warszawie

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Wynagrodzenie stałe oraz premia
Data :
Do uzgodnienia
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

- ciekawą i pełną wyzwań pracę
- atrakcyjne warunki zatrudnienia (wynagrodzenie stałe oraz premia)
- prywatną opiekę medyczną
- bardzo atrakcyjny dostęp do produktów naszych marek
- umowę o pracę
- dodatkowy pakiet socjalny
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie w oparciu o wysokie standardy pracy.

Obowiązki

Do Twoich obowiązków będzie należało:

- obsługa klienta w oparciu o standardy firmy
- realizacja planów sprzedażowych
- dbanie o ekspozycję towaru na sali sprzedaży, przyjmowanie dostaw oraz utrzymanie porządku w magazynie
- inne prace ustalone lub zlecone przez przełożonego

Wymagane kwalifikacje
Jeżeli spełniasz poniższe oczekiwania:

- dyspozycyjność
- energiczność
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży
- wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne
- mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
- podstawowa znajomość obsługi komputera (MS Office) będzie atutem
Kontakt

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV za pomocą portalu olx.pl

Wszystkich zainteresowanych prosimy o dołączenie klauzuli „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (dz. U. Nr 133 poz. 833).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
3/4 lub 1/2 etatu
Godziny :
Brak informacji
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Do naszego sklepu Marc O'Polo w Warszawie poszukujemy pracownika na stanowisko Sales Assistant (1/2 etatu) w pełnym i niepełnym wymiarze czasu pracy (mężczyzna/kobieta).

Obowiązki

- Aktywne nawiązywanie kontaktów z klientami

- Szeroko pojęte doradztwo dla klientów i opieka nad nimi

- Wielopoziomową obsługa klienta

- Pewne prowadzenie i zamykanie rozmów sprzedażowych

- Pozyskiwanie stałych klientów

- Zapewnienie optymalnej prezentacji powierzchni sprzedażowej

Wymagane kwalifikacje

- Doświadczenie w zakresie sprzedaży

- Radość ze sprzedaży i z kontaktów z klientami

- Zapał do pracy w zespole

- Komunikatywność i pozytywna nastawienie

- Przyjemność z kontaktu z najwyższej jakości modą

- Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

Kontakt

FLWarschauArkadia@marc-o-polo.com

Informacje o marce

Firma Marc O'Polo została założona w 1967 roku w Sztokholmie. Kojarzona jest z miejskim, swobodnym stylem życia i jest dziś jedną z wiodących międzynarodowych marek premium modern casual. Poszukiwanej przez nas osobie oferujemy atrakcyjne warunki pracy z możliwością dalszego kształcenia, szerokim pakietem szkoleń oraz spotkań korporacyjnych. Wyjątkową atmosferę w Marc O'Polo charakteryzuje, płaska hierarchia organizacyjna, dynamiczna i przyjazna praca zespołowa.

Rodzaj umowy :
Umowa zlecenie
Godziny :
10-16 lub 16-22
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Sala Zabaw Fikołki poszukuje pracowników na stanowisko animatora/-ki.
Nasze sale zabaw znajdują się w Miasteczku Wilanów i Centrum Handlowym Arkadia. W związku z rosnącą liczbą klientów w okresie jesienno-zimowym poszukujemy pracowników do sali zabaw w CH Arkadia.

Oferujemy pracownikom:
- umowę zlecenie
- pracę w stabilnej firmie, która jest właścicielem sal zabaw, kilku restauracji, organizuje koncerty i inne wydarzenia kulturalne
- atrakcyjne wynagrodzenie
- pracę w zgranym zespole
- możliwość rozwoju i awansu na stanowisko recepcjonistki/-sty lub menedżera zmianowego

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
Oczekujemy:

- zaangażowania i kreatywności
- pozytywnego nastawienia i dużej dawki energii
- doświadczenia w pracy z dziećmi
- umiejętności pracy w zespole
- mile widziane zdolności manualne lub muzyczne
- dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
Kontakt

Więcej informacji o nas na www.FIKOLKI.pl. CV ze zdjęciem z dopiskiem w tytule maila REKRUTACJA prosimy przesyłać na adres arkadia@fikolki.pl.

Informacje o marce

Na 1200 mkw działa sala zabaw dla dzieci – Fikołki. Główna atrakcja obiektu to ścianka wspinaczkowa z 12 torami do wspinania. Dzieci mogą skorzystać z labiryntu z torem przeszkód, z boiska do piłki nożnej i koszykówki oraz kilku zjeżdżalni. Ponadto do dyspozycji najmłodszych jest kącik malucha, znajdujący się tuż obok kawiarni, skąd rodzice mogą obserwować swoje pociechy. W asortymencie kawiarni znajdują się przekąski, desery, naleśniki, gofry, kawa, herbata i inne napoje.

W Fikołkach znajdują się także sale tematyczne – kulinarna, taneczna i eksperymentów, gdzie odbywają się regularne warsztaty dla dzieci w różnych grupach wiekowych. Możliwa jest również organizacja zabaw urodzinowych w czterech dedykowanych salach, ozdobionych w dowolnych bajkowych motywach.
– Organizujemy imprezy urodzinowe od kilku do nawet 40 dzieci. Najczęściej wybieraną atrakcją jest rozbijanie piniaty ze słodyczami, warsztaty rękodzieła i występ magika. Jeśli chodzi o wystrój sali, dużą popularnością cieszy się Kraina Lodu, Angry Birds, motyw z bajki Auta i Myszka Miki – wylicza Sylwia Kędzierska, menedżerka sali zabaw Fikołki.

Rodzaj umowy :
Pełny etat
Godziny :
Do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
Do uzgodnienia
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

- możliwość rozwoju i zdobycia nowych doświadczeń zawodowych
- zatrudnienie w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę na cały etat

Obowiązki

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

- obsługa Klienta oraz doradztwo
- dbanie o wizerunek oraz wygląd sklepu

Wymagane kwalifikacje
Od kandydatów oczekujemy:

- doświadczenia na podobnym stanowisku
- wykształcenia minimum średniego
- zainteresowania modą i stylizacją oraz doświadczenia w sprzedaży odzieży damskiej.
- wysokich zdolności interpersonalnych oraz komunikatywności
- miłej aparycji
Kontakt

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie na adres warszawa.arkadia@aryton.pl

Informacje o marce

PATRIZIA ARYTON to dynamicznie rozwijająca się marka modowa. Tworzymy kolekcje dla Kobiet, które szukają równowagi pomiędzy przemijającymi trendami a klasyką w nowoczesnym ujęciu. Naszym wyróżnikiem są najlepsze tkaniny oraz najwyższa jakość wykonania. PATRIZIA ARYTON to marka która ma na swoim koncie dużo osiągnięć. Do tych najważniejszych należą wyróżnienia „Doskonałości Mody” przyznawane przez magazyn Twój Styl.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę - cały, 3/4 lub pół etatu
Godziny :
Wynagrodzenie :
Atrakcyjne wynagrodzenie
Data :
Od zaraz
Miejsce :
Arkadia
Profil

Interesujesz się modą i najnowszymi trendami? Lubisz wyzwania i dynamiczne środowisko pracy? Chcesz rozwijać się w sprzedaży i uczyć obsługi klienta od najlepszych? DOŁĄCZ DO NAS!

Oferujemy:

- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Stałe wynagrodzenie z systemem premiowym,
- Pakiet benefitów,
- Atrakcyjną zniżkę na produkty naszych marek,
- Szkolenia wspomagające rozwój kompetencji,
- Pracę w uśmiechniętym i przyjaznym zespole profesjonalnych sprzedawców.

Obowiązki

Nauczymy Cię wszystkiego! Zanim rozpoczniesz pracę, weźmiesz udział w szkoleniach, dzięki którym poznasz nasze produkty, sposób funkcjonowania sklepu oraz oczywiście tajniki profesjonalnej obsługi klienta i sprzedaży.

Wymagane kwalifikacje

Mile widziane:

- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Znajomość języka angielskiego lub włoskiego

Kontakt

Informacje o marce

Marka Tezenis została założona na początku nowego tysiąclecia, by stać się wyznacznikiem trendów, niezwykle nowoczesnym i uważnie śledzącym to, co dzieje się w świecie Internetu i mediów społecznościowych. Marka szybko dostosowuje się do częstych zmian oczekiwań dzisiejszych klientów, wypuszczając nowe kolekcje co dwa miesiące – dzięki temu jej produkty są zgodne z najnowszymi trendami.

www.tezenis.com

Rodzaj umowy :
Umowa zlecenie lub umowa o pracę (po 3 miesięcznym okresie próbnym)
Godziny :
Wynagrodzenie :
12zł/h
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Firma poszukuje doradców klienta do salonu w Galerii Mokotów.

Oferujemy:

· pracę w salonach obuwniczych 3i w Galerii Mokotów, Arkadii lub Złotych Tarasach
· przyjazną atmosferę
· stawkę początkową: 12 PLN netto/godzina
· umowę zlecenie
· premie grupowe i indywidualne

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

· doświadczenie w sprzedaży detalicznej
· status studenta
· znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
· dyspozycyjność minimalna 3/4 etatu (30 godzin w tygodniu)
· wysoka kultura osobista
· komunikatywność

Kontakt

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV pod adres: k.kruk@3i-store.com

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez 3i z siedzibą ul. Wyb. Piłsudskiego 4, 37-700 Przemyśl, Polska, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

Informacje o marce

3i to polska marka z wieloletnią tradycją posiadająca w swojej ofercie eleganckie kolekcje obuwia damskiego, męskiego, torebek oraz innych dodatków galanteryjnych. Produkty oferowane przez 3i pochodzą z manufaktur we Włoszech i Brazylii. Oryginalne kolekcje wyróżnia niepowtarzalne wzornictwo, wysoka jakość oraz precyzyjne wykonanie.
Więcej informacji można znaleźć na naszej stronie internetowej www.3i-store.com.

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
Cały etat
Wynagrodzenie :
Podstawa plus premia uzależniona od wyników sprzedaży
Data :
Do uzgodnienia
Miejsce :
Arkadia
Profil

Flagowy sklep Converse poszukuje młode, energiczne, otwarte na ludzi osoby. Jeżeli swobodnie poruszasz się w świecie najnowszych trendów oraz stylu i czujesz się zmotywowany do reprezentowania jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek świata, aplikuj!

 

Poszukujemy osoby:

- zorientowanej na wyniki,

- uśmiechniętej,

- otwartej i zorientowanej na potrzeby klienta,

- umiejącej pracować w zespole,

- znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

Informacje o marce

Rodzaj umowy :
w zależności od dyspozycyjności pracownika
Godziny :
elastyczny czas pracy
Wynagrodzenie :
do uzgodnienia
Data :
do uzgodnienia
Miejsce :
Arkadia
Profil

Restauracja McDonald's Arkadia znajdująca się w Centrum Handlowym Arkadia zatrudni osoby na stanowiska: Pracownik restauracji, pracownik zmiany nocnej.
Bardzo dogodna lokalizacja - bliskość Dworca Gdańskiego, który umiejscowiony jest w Śródmieściu i stanowi węzeł przesiadkowy, łączący metro, tramwaje i linie autobusowe, czyli komunikację miejską z koleją aglomeracyjną i regionalną.

 

OFERUJEMY:
- umowę o pracę (etat uzależniony m.in. od dyspozycyjności pracownika)
- wynagrodzenie wypłacane regularnie
- elastyczny czas pracy - dostosowany do dyspozycyjności pracownika
- możliwość poznania nowych ciekawych ludzi i pracę w przyjaznym zespole
- zdobycie doświadczenia zawodowego przydatnego w przyszłej karierze
- karty zniżkowe

Zatrudniamy również na pełen etat.

Obowiązki

Do zadań pracownika restauracji należy:
- przygotowanie produktów np. kanapek, sałatek, napojów, deserów oraz obsługa urządzeń
- sprzedaż produktów; obsługa kasy fiskalnej, zestawianie i wydawanie zamówień
- prace magazynowe; uzupełnianie zapasów
- utrzymanie w czystości pomieszczeń, urządzeń, sprzętów, narzędzi
- prace porządkowe na terenie restauracji

Wymagane kwalifikacje
NASZE OCZEKIWANIA :
- energiczność, sumienność, zaangażowanie
- chęć do pracy
- książeczka sanepidowska mile widziana
- wysoka kultura osobista
- umiejętność pracy zespołowej

Nie wymagamy doświadczenia na podobnym stanowisku.
Kontakt

pl-00260MGR@pl.mcd.com

Informacje o marce

Arkadia zaprasza do McDonald's – najpopularniejszej restauracji szybkiej obsługi. Bogate menu obejmuje wszystko, co McDonald's ma do zaoferowania, od klasycznych kanapek po wyjątkowe menu śniadaniowe, które jest nowością na rynku polskim. Amatorzy fast food w najlepszym wydaniu doskonale znają smak słynnych burgerów, big maca, nuggetsów, tostów, wraps i frytek. Lżejszy posiłek to jogurt z musli albo pożywne sałatki. Desery, pyszne shake'i, lody, ciastka i muffiny doceniają mali i duzi klienci McDonald's. Dla dzieci dedykowany jest także kolorowy Happy Meal ze zdrowym jabłkiem i modną zabawką.

McDonald's w Arkadii to kawy, napoje, herbaty, śniadania i pożywne kanapki. To jakość gwarantowana dzięki wysokim standardom, najlepszym składnikom i fachowej, szybkiej obsłudze.

Rodzaj umowy :
do uzgodnienia
Godziny :
brak informacji
Wynagrodzenie :
do uzgodnienia
Data :
14.09.2016 - 31.10.2016
Miejsce :
Arkadia
Profil

Pasjonujesz się sportem koniecznie dołącz do nas!

Poszukujemy energicznej i zmotywowanej osoby do pracy na stanowisku: SPRZEDAWCA

Nasza oferta:
• profesjonalne szkolenia produktowe
• elastyczny czas pracy
• dynamiczne i przyjazne środowisko pracy
• atrakcyjne zniżki na zakupy we wszystkich salonach firmy INTERSPORT w Polsce
• szeroki pakiet benefitów pozapłacowych

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje

• otwartość i zorientowanie na klienta
• umiejętność współpracy w zespole
• doświadczenie sprzedażowe w branży sportowej mile widziane
• uśmiech, optymizm i chęć do działania
• pasjonowanie się sportem będzie atutem
• dyspozycyjność

Kontakt

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy składać pod adresem arkadia.warszawa@intersport.pl Mile widziane CV ze zdjęciem. Informujemy że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz.U.Nr 133 poz. 883) z póź. zm.



Informacje o marce

Sieć specjalistycznych sklepów sportowych INTERSPORT jest wiodącym uczestnikiem polskiego rynku sprzętu sportowego. W Europie i na świecie to gigant sportowy pod względem ilości sklepów oraz obrotów ze sprzedaży artykułów sportowych.

Firma działa na rynku od 1988 roku (dawniej jako MAKS Sport) i obecnie dysponuje siecią 12 salonów sprzedaży. INTERSPORT koncentruje się na dostarczaniu wymagającym klientom specjalistycznego sprzętu sportowego wysokiej jakości, umożliwiającego bezpieczne i pełne satysfakcji uprawianie sportów przez cały rok. Asortyment salonów INTERSPORT to sprzęt sportowy, akcesoria i odzież renomowanych producentów.

Rodzaj umowy :
do uzgodnienia
Godziny :
brak informacji
Wynagrodzenie :
do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Oferujemy:

* możliwość zdobycia doświadczenia w profesjonalnym zespole,

* szkolenia produktowe oraz z zakresu technik sprzedaży,

* atrakcyjne wynagrodzenie,

* prywatną opiekę medyczną po przepracowaniu określonego okresu.

Obowiązki

* profesjonalna obsługa klientów w oparciu o standardy firmy w celu
dostarczania klientom najwyższej
jakości serwisu,

* wspieranie codziennych operacji związanych z działalnością sklepu,

* realizowanie ustalonej przez pracodawcę strategii działania.

Osoba zatrudniona na stanowisku sprzedawcy będzie odpowiedzialna za aktywną
i profesjonalną obsługę klientów zgodnie ze standardami danej marki oraz
bieżące prace związane z prawidłowym funkcjonowaniem sklepu.

Wymagane kwalifikacje
* umiejętność pracy w zespole,

* entuzjazm, inicjatywa i silna motywacja,

* dyspozycyjność
Kontakt

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres:
wa_arkadia@perfektsport.pl

Informacje o marce

Nike to niemalże od pół wieku, jednoznacznie kojarzący się już znak rozpoznawczy. To równocześnie, gwarancja jakości i światowa marka, której idea tworzenia od samego początku nastawiona była na ludzi, dla których sport to osiąganie kolejnych celów oraz pokonywanie własnych słabości. To wreszcie Sklepy. Inne niż wszystkie, gdzie buty, ubrania i akcesoria zostały zaprojektowane z myślą o każdym, nawet najdrobniejszym szczególe. To właśnie laboratoria, naukowcy, trenerzy oraz innowacyjne technologie, sprawiają, że dzięki Nike - sport i reakcja nabierają zupełnie nowego wymiaru. Ale to nie tylko sport. Nike to też moda i kolory nawiązujące do najnowszych trendów inspirowanych stylem ulicy...

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
brak informacji
Wynagrodzenie :
do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Przyczyń się do sukcesu międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży mody i zapewnij sobie stabilne miejsce pracy w firmie cieszącej się długoletnią renomą!

Obowiązki

Wymagane kwalifikacje
Kontakt

hs373@peek-cloppenburg.pl

Informacje o marce

Asortyment salonu w Arkadii jest odpowiedzią na oczekiwania klientów o bardzo różnych gustach. Łączy ich jednak dbałość o najwyższą jakość odzieży i dodatków, pragnienie wyrażania własnego stylu oraz przywiązanie do najlepszych marek i projektantów. Oferta salonu Peek&Cloppenburg to przegląd wszystkiego co ważne w świecie mody - dziesiątki marek, nazwisk i renomowanych firm. Różnorodny i bogaty jest też świat stylów P&C. Klienci znajdą tu linie Klasyka - dla wymagających osób na odpowiedzialnych stanowiskach. Jest też kolekcja ubrań Premium, ekskluzywnych, projektowanych przez najlepszych stylistów i designerów. Casual Chic to luz i aktywność w najlepszym wydaniu, a Boutique jest odzwierciedleniem najnowszych trendów, modnych, ekstrawaganckich, seksownych i odważnych. Również dzieci mają swoje miejsce w salonie Peek&Cloppenburg, jest zatem modnie dla nastolatków oraz słodko, wygodnie i bezpiecznie dla najmłodszych maluchów.

Nie sposób wymienić wszystkich marek, jakie oferuje Peek&Cloppenburg w Arkadii. Warto przyjść, zobaczyć i wybrać. Może Armani, Boss albo Lacoste, może Burberry, Zenga albo Montego?


Rodzaj umowy :
Umowa o pracę – pełny lub niepełny wymiar czasu pracy
Godziny :
brak informacji
Wynagrodzenie :
do uzgodnienia
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Główne zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku to:
- realizowanie planów sprzedażowych
- obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
- kreowanie wizerunku marki zgodnie z filozofią spółki

Obowiązki

Główne zadania osoby zatrudnionej na tym stanowisku to:
- realizowanie planów sprzedażowych
- obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy
- kreowanie wizerunku marki zgodnie z filozofią spółki

Wymagane kwalifikacje
Od Kandydatów oczekujemy:
- minimum średniego wykształcenia
- doświadczenia w pracy w sprzedaży i obsłudze klienta
- chęci do nauki i poznawania nowych zagadnień
- umiejętności współpracy z innymi
Kontakt

arkadia@salon.simple.pl

Informacje o marce

SIMPLE to przede wszystkim ciekawy design, wysoka jakość, perfekcyjne wykonanie oraz funkcjonalność. Styl marki określa się jako minimalistyczny, nowoczesny i kreatywny. W aktualnej kolekcji znajdziemy trzy różne linie: miejską Ready-to-wear, idealną do pracy Office i elegancką Dress Party.

Simple dba także o relacje ze stałymi klientkami, z myślą o których powstał wyjątkowy program lojalnościowy Simple Club. W ramach uczestnictwa w programie klientki mogą liczyć na specjalne programy rabatowe oraz zamknięte spotkania połączone z prezentacją limitowanych kolekcji

Rodzaj umowy :
Umowa o pracę
Godziny :
do uzgodnienia
Wynagrodzenie :
stałe wynagrodzenie połączone z systemem premiowym
Data :
Miejsce :
Arkadia
Profil

Poszukujemy osób na stanowisko Sprzedawcy.

Obowiązki

Wybrany Kandydat będzie odpowiedzialny za:

• Profesjonalną obsługę - rozmowa z Klientem, prezentacja i polecanie produktów
• Zadania związanez towarem - przyjmowanie dostaw i implementacja na sali sprzedaży
• Obsługę kasy fiskalnej

Co oferujemy:

•    Pracę w stabilnej Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
•    Profesjonalny system szkoleń i programy rozwojowe umożliwiające podnoszenie kwalifikacjii dające możliwość awansu (min. Akademia Smyka)
•    Umowę o pracę (stałe wynagrodzenie połączone z systemem premiowym)
•    Pakiet socjalny (m..in. świadczenia świąteczne dla pracowników i ich dzieci, dofinansowanie do letniego wypoczynku)
•    Bezpłatną prywatną opiekę medyczną w renomowanych placówkach z nieograniczonym dostępem do lekarza pierwszego kontaktu i innych 7 specjalistów po okresie próbnym
•    Zakupy w naszych sklepach na preferencyjnych warunkach



Wymagane kwalifikacje
Czego oczekujemy:

• Co najmniej średniego wykształcenia lub zawodowego o profilu handlowym
• Zaangażowania i predyspozycji do pracy z Klientami
• Gotowości do pracy w systemie zmianowym
• Doświadczenie w obsłudze Klienta
• Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
Kontakt

warszawa.arkadia@smyk.com

Informacje o marce

SMYK to międzynarodowa sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci, wchodząca w skład Grupy Empik Media & Fashion (EM&F). Historia sieci SMYK sięga 1952 roku, kiedy to powstał popularny CeDeT – Centralny Dom Towarowy,\ mieszczący się u zbiegu ulicy Kruczej i Al. Jerozolimskich w Warszawie. Dynamiczny rozwój sieci SMYK rozpoczął się w roku 2000. Powołano wówczas samodzielną spółkę: SMYK Sp. z o.o. Obecnie sieć sklepów SMYK obejmuje ponad 60 punktów sprzedaży zlokalizowanych w najatrakcyjniejszych centrach handlowych największych miast Polski. Sklepy Smyk działają też w Rosji, na Ukrainie, w Rumunii i w Turcji.

Sieć sklepów SMYK oferuje szeroki wybór zabawek, artykułów szkolnych, książek, multimediów, akcesoriów dla niemowląt oraz odzieży i obuwia dla dzieci w wieku 0-14 lat. SMYK jest jedyną w Polsce siecią sklepów, w której klient znajdzie dla dziecka „wszystko pod jednym dachem”. Wyłącznie w sieci SMYK oferowana jest marka odzieży i obuwia dziecięcego COOL CLUB, tworzona przez własny Zespół projektantów Smyka. Kolejną marką dostępną wyłącznie w sieci SMYK jest marka zabawek SMIKI. SMIKI jest kwintesencją filozofii rozwoju dziecka poprzez ciekawą i atrakcyjną zabawę. Wprowadza maluchy w świat wyobraźni i przygody, samodzielnej zabawy, jest również inspiracją do rozwoju umiejętności społecznych.

Więcej na www.smyk.com

Do góry