Arkadia uzyskała czterogwiazdkowy znak jakości z końcem kwietnia 2012 r. jako pierwsze centrum handlowe w Polsce i trzecie w Europie. Udoskonaliliśmy swoje usługi, wprowadzając następujące kategorie w zakupowe doświadczenie Klientów:

WIZYTA I ZAKUPY

  • Szczegółowa informacja na temat oferty centrum i sposobów dojazdu, dostępna poprzez strony www, aplikacje na iPhone'a, Androida, profil na Facebooku i Instagramie
  • Precyzyjnie oznakowane parkingi
  • Zmodernizowane wejścia do centrum
  • Przyjazne otoczenie

INFORMACJA TO PODSTAWA

  • Udoskonalone oznakowanie centrum (specjalne kasetony i totemy ułatwiające poruszanie się po obiekcie)
  • Aktywny fanpage na Facebooku i Instagramie, strona www, aplikacje na iPhone'a oraz telefony z systemem Android
  • WiFi w całym obiekcie
  • iPad dostępny w recepcji
  • Interaktywne standy informacyjne z mapą centrum na terenie obiektu

WSZYSTKO DLA KLIENTA

  • Udoskonalone toalety i strefy dla rodziców z dziećmi
  • Zmodernizowane windy
  • Strefa zabaw dla dzieci z podłogą interaktywną
  • Komfortowe strefy wypoczynku
  • Program lojalnościowy z unikalną ofertą

WYBÓR I JAKOŚĆ

  • Bezpłatne zakupy ze stylistką
  • Bezpłatny wynajem parasolek
  • Stanowiska do czyszczenia obuwia
  • Punkty ładowania telefonów komórkowych

WSPÓLNE CELE

  • Wprowadzenie specjalnego standardu szkoleń dla wszystkich pracowników centrum
  • Szkolenia i konkursy jakościowe dla najemców
  • Zapisy w umowach zobowiązujące do przestrzegania czterogwiazdkowych standardów
  • Promowanie wśród najemców czterogwiazdkowej jakości obsługi Klienta, proklienckiej postawy, filozofii i zachowania
  • Ankiety „tajemniczego klienta”