Rodzaj umowy :

Rodzaj umowy:

umowa o pracę



Godziny :

Godziny:

pełny etat


Wynagrodzenie :

Wynagrodzenie:

podstawa + premie


Data :

Czas:

od zaraz



Miejsce :

Miejsce:

Westfield Arkadia
Profil

PROFIL:

 

 

MAYORAL, wiodąca hiszpańska firma i jedna z największych europejskich firm z branży odzieży dziecięcej, oferuje pracę na stanowisku: Doradca klienta - sprzedawca w sklepie odzieżowym.

 

 

Oferujemy:

 

  • premię od sprzedaży
  • premię od wyników sklepu
  • przyjazną atmosferę pracy
Obowiązki

OBOWIĄZKI:


Twój zakres obowiązków





  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie z polityką firmy

  • Sprzedaż naszych produktów i pomoc klientom w robieniu zakupów

  • Budowanie i umacnianie relacji z klientem

  • Przyjmowanie dostaw, dbanie o estetyczny wygląd sklepu i ekspozycję produktów

  • Obsługa kasy fiskalnej i terminala kart kredytowych








Wymagane kwalifikacje

WYMAGANE KWALIFIKACJE: 

Nasze wymagania

  • Umiejętność obsługi i tworzenia przyjaznych relacji z Klientem
  • Zainteresowania związane z modą i dziećmi
  • Uśmiech, motywacja i dyspozycyjność
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku


Kontakt
Aplikacje prosimy wysyłać na adres: artur@mayoral.com

Informacje o marce


Rodzaj umowy :

Rodzaj umowy:

umowa o pracę



Godziny :

Godziny:

do uzgodnienia

Wynagrodzenie :

Wynagrodzenie:

szczegóły podczas rekrutacji

Data :

Czas:

40h w tygodniu

Miejsce :

Miejsce:

Westfield Arkadia
Profil

PROFIL:

Oferując innowacyjny design, wyrafinowane klasyki i ikoniczne elementy garderoby, COS jest marką modową zakorzenioną we współczesnej kulturze. Od początku istnienia, nasz etos projektowania zawsze stawiał na pierwszym miejscu ponadczasowy styl, jakość i zrównoważony rozwój.

W COS uwielbiamy poznawać nowych ludzi oraz ciężko pracujemy, aby zapewnić środowisko, w którym każda osoba czuje się doceniona i dowartościowana. Celebrujemy indywidualne różnice i doceniamy wkład, jaki wnoszą wszyscy nasi współpracownicy, niezależnie od ich pochodzenia.

 

Kiedy dołączysz do COS, już od pierwszego dnia będziesz wspierany i motywowany przez swój zespół. Oprócz tego, zyskasz mnóstwo fantastycznych benefitów, w tym:

 

  • 25% rabatu pracowniczego w markach grupy H&M
  • 2350 zł na sezon do wykorzystania na uniform pracowniczy
  • Programy MultiSport i MultiLife
  • Program poleceń
  • Urlop jubileuszowy
  • Nieograniczone możliwości kariery i rozwoju

 

Dołącz do naszego zespołu COS w Westfield Arkadia jako Kierownik działu!

Obowiązki

OBOWIĄZKI:


Kierownik działu  


Chociaż każdy dzień będzie inny, niektóre obowiązki na stanowisku kierownika działu pozostaną niezmienne:


 



  • Oferowanie klientom wysokiej jakości obsługi poprzez porady stylizacyjne, wiedzę

    o produkcie
    i doświadczenie

  • Analizowanie raportów sprzedaży oraz współpraca z kierownikiem sklepu w celu maksymalizacji wyników w danym dziale

  • Kierowanie zespołem doradców sprzedaży w celu osiągnięcia doskonałych standardów obsługi klienta

  • Wspieranie procesu rekrutacji, wprowadzenia i szkolenia dla nowych pracowników

  • Współpraca z kierownikiem sklepu w identyfikowaniu nowych talentów i tworzeniu planów rozwoju

  • Nadzorowanie operacyjności sklepu

  • Bycie ambasadorem marki COS, zapewnienie najlepszego doświadczenia dla naszych klientów i zastępowanie kierownika sklepu w przypadku nieobecności

Wymagane kwalifikacje

WYMAGANE KWALIFIKACJE: 

    Aby rozpocząć pracę jako kierownik działu, dobrze jest mieć wcześniejsze doświadczenie w zarządzaniu zespołem/zdolności przywódcze oraz poniższe cechy:

     

    • Minimum roczne doświadczenie kierownicze w branży retail
    • Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz umiejętność zarządzania, trenowania i rozwijania zespołu
    • Zorientowanie na klienta
    • Motywacja i pozytywne nastawienie
    • Szybka zdolność adaptacji
    • Szczere zainteresowanie ludźmi
    Kontakt

    Zachęcamy do aplikowania przez zakładkę Kariera na oficjalnej stronie COS: https://career.cos.com/coscareer/sv_se/findjob.html



    Informacje o marce


    Rodzaj umowy :

    Rodzaj umowy:

    umowa o pracę



    Godziny :

    Godziny:

    do uzgodnienia

    Wynagrodzenie :

    Wynagrodzenie:

    szczegóły podczas rekrutacji

    Data :

    Czas:

    40h w tygodniu

    Miejsce :

    Miejsce:

    Westfield Arkadia
    Profil

    PROFIL:

    Oferując innowacyjny design, wyrafinowane klasyki i ikoniczne elementy garderoby, COS jest marką modową zakorzenioną we współczesnej kulturze. Od początku istnienia, nasz etos projektowania zawsze stawiał na pierwszym miejscu ponadczasowy styl, jakość i zrównoważony rozwój.

    W COS uwielbiamy poznawać nowych ludzi oraz ciężko pracujemy, aby zapewnić środowisko, w którym każda osoba czuje się doceniona i dowartościowana. Celebrujemy indywidualne różnice i doceniamy wkład, jaki wnoszą wszyscy nasi współpracownicy, niezależnie od ich pochodzenia.

     

    Kiedy dołączysz do COS, już od pierwszego dnia będziesz wspierany i motywowany przez swój zespół. Oprócz tego, zyskasz mnóstwo fantastycznych benefitów, w tym:

     

    • 25% rabatu pracowniczego w markach grupy H&M
    • 2350 zł na sezon do wykorzystania na uniform pracowniczy
    • Programy MultiSport i MultiLife
    • Program poleceń
    • Urlop jubileuszowy
    • Nieograniczone możliwości kariery i rozwoju

     

    Dołącz do naszego zespołu COS w Westfield Arkadia jako Kierownik sklepu!

    Obowiązki

    OBOWIĄZKI:


    Kierownik Sklepu


    Chociaż każdy dzień będzie inny, niektóre obowiązki na stanowisku kierownika sklepu pozostaną niezmienne:



    • Oferowanie klientom wysokiej jakości obsługi poprzez porady stylizacyjne, wiedzę

      o produkcie
      i doświadczenie

    • Analiza raportów sprzedaży oraz odpowiedzialność za wyniki sklepu

    • Zarządzanie i motywowanie zespołem managerów, visual merchandiserów oraz doradców sprzedaży w celu osiągania doskonałych standardów obsługi klienta

    • Odpowiedzialność za proces rekrutacji, wprowadzenia i szkolenia dla nowych pracowników

    • Identyfikowanie nowych talentów i tworzenie planów rozwoju w zespole

    • Nadzorowanie operacyjności sklepu

    • Tworzenie świetnego miejsca pracy

    Wymagane kwalifikacje

    WYMAGANE KWALIFIKACJE: 

      Aby rozpocząć pracę jako kierownik sklepu, dobrze jest mieć wcześniejsze doświadczenie
      w zarządzaniu zespołem/zdolności przywódcze oraz poniższe cechy:

       

      • Minimum roczne doświadczenie kierownicze w branży retail
      • Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz umiejętność zarządzania, trenowania
        i rozwijania zespołu
      • Zorientowanie na klienta
      • Motywacja i pozytywne nastawienie
      • Szybka zdolność adaptacji
      • Szczere zainteresowanie ludźmi 
      • Chęć poznania i sprzedaży naszych produktów
      • Doskonałe umiejętności organizacyjne
      • Dobre zdolności analityczne i łatwość w rozwiązywaniu problemów
      • Świetne wyczucie komercyjne, zainteresowanie modą i branżą retail
      • Elastyczna dyspozycyjność – godziny poranne, popołudniowe oraz weekendy
      Kontakt

      Zachęcamy do aplikowania przez zakładkę Kariera na oficjalnej stronie COS: https://career.cos.com/coscareer/sv_se/findjob.html



      Informacje o marce



      Rodzaj umowy :

      Rodzaj umowy:

      umowa o pracę



      Godziny :

      Godziny:

      do uzgodnienia

      Wynagrodzenie :

      Wynagrodzenie:

      szczegóły podczas rekrutacji

      Data :

      Czas:

      40h w tygodniu

      Miejsce :

      Miejsce:

      Westfield Arkadia
      Profil

      PROFIL:

      Oferując innowacyjny design, wyrafinowane klasyki i ikoniczne elementy garderoby, COS jest marką modową zakorzenioną we współczesnej kulturze. Od początku istnienia, nasz etos projektowania zawsze stawiał na pierwszym miejscu ponadczasowy styl, jakość i zrównoważony rozwój.

      W COS uwielbiamy poznawać nowych ludzi oraz ciężko pracujemy, aby zapewnić środowisko, w którym każda osoba czuje się doceniona i dowartościowana. Celebrujemy indywidualne różnice i doceniamy wkład, jaki wnoszą wszyscy nasi współpracownicy, niezależnie od ich pochodzenia.

       

      Kiedy dołączysz do COS, już od pierwszego dnia będziesz wspierany i motywowany przez swój zespół. Oprócz tego, zyskasz mnóstwo fantastycznych benefitów, w tym:

       

      • 25% rabatu pracowniczego w markach grupy H&M
      • 2350 zł na sezon do wykorzystania na uniform pracowniczy
      • Programy MultiSport i MultiLife
      • Program poleceń
      • Urlop jubileuszowy
      • Nieograniczone możliwości kariery i rozwoju

       

      Dołącz do naszego zespołu COS w Westfield Arkadia jako Kontroler administracyjno-kasowy!

      Obowiązki

      OBOWIĄZKI:


      Kontroler administracyjno-kasowy


      Chociaż każdy dzień będzie inny, niektóre obowiązki na stanowisku kontrolera administracyjno-kasowego pozostaną niezmienne:



      • Oferowanie klientom wysokiej jakości obsługi poprzez porady stylizacyjne, wiedzę

        o produkcie
        i doświadczenie

      • Odpowiedzialność za otwarcia i zamknięcia sklepu oraz wspieranie pozostałych managerów 

      • Przetwarzanie i księgowanie dziennych utargów

      • Rozliczanie czasu pracy

      • Odpowiedzialność za wyniki audytu sklepu i szkolenie członków zespołu w zakresie operacyjności 

      • Przyjmowanie dostaw

      • Uzupełnianie braków w zaopatrzeniu

      • Zapewnienie najlepszego doświadczenia dla naszych klientów i bycie ambasadorem marki COS

      Wymagane kwalifikacje

      WYMAGANE KWALIFIKACJE: 

        Do pracy jako kontroler administracyjno-kasowy dobrze jest mieć wcześniejsze doświadczenie, jednak rozważymy także osoby, które cechuje:

         

        • Zorientowanie na klienta i komercyjne myślenie
        • Zainteresowanie modą i trendami 
        • Komunikatywność, pozytywne nastawienie i otwartość 
        • Chęć nauki, szybka adaptacja i skoncentrowanie na działaniu
        • Umiejętność współpracy, integracji i wsparcia
        • Motywacja, pewność siebie i elastyczność 
        • Znajomość języka polskiego i angielskiego
        • Doskonałe zdolności organizacyjne i  łatwość w rozwiązywaniu problemów 
        • Elastyczna dyspozycyjność – godziny poranne, popołudniowe oraz weekendy
        Kontakt

        Zachęcamy do aplikowania przez zakładkę Kariera na oficjalnej stronie COS: https://career.cos.com/coscareer/sv_se/findjob.html



        Informacje o marce


        Rodzaj umowy :

        Rodzaj umowy:

        umowa o pracę



        Godziny :

        Godziny:

        do uzgodnienia

        Wynagrodzenie :

        Wynagrodzenie:

        szczegóły podczas rekrutacji

        Data :

        Czas:

        40h w tygodniu

        Miejsce :

        Miejsce:

        Westfield Arkadia
        Profil

        PROFIL:

        Oferując innowacyjny design, wyrafinowane klasyki i ikoniczne elementy garderoby, COS jest marką modową zakorzenioną we współczesnej kulturze. Od początku istnienia, nasz etos projektowania zawsze stawiał na pierwszym miejscu ponadczasowy styl, jakość i zrównoważony rozwój.

        W COS uwielbiamy poznawać nowych ludzi oraz ciężko pracujemy, aby zapewnić środowisko, w którym każda osoba czuje się doceniona i dowartościowana. Celebrujemy indywidualne różnice i doceniamy wkład, jaki wnoszą wszyscy nasi współpracownicy, niezależnie od ich pochodzenia.

         

        Kiedy dołączysz do COS, już od pierwszego dnia będziesz wspierany i motywowany przez swój zespół. Oprócz tego, zyskasz mnóstwo fantastycznych benefitów, w tym:

         

        • 25% rabatu pracowniczego w markach grupy H&M
        • 2350 zł na sezon do wykorzystania na uniform pracowniczy
        • Programy MultiSport i MultiLife
        • Program poleceń
        • Urlop jubileuszowy
        • Nieograniczone możliwości kariery i rozwoju

         

        Dołącz do naszego zespołu COS w Westfield Arkadia jako Visual merchandiser!

        Obowiązki

        OBOWIĄZKI:


        Chociaż każdy dzień będzie inny, niektóre obowiązki na stanowisku visual merchandisera pozostaną niezmienne:



        • Oferowanie klientom wysokiej jakości obsługi poprzez porady stylizacyjne, wiedzę

          o produkcie
          i doświadczenie

        • Analiza raportów sprzedaży oraz odpowiedzialność za wizualną prezentację w sklepie

        • Instalowanie witryn

        • Tworzenie inspirujących outfitów i stylizacja manekinów

        • Prezentacja kolekcji w sklepie zgodnie z wytycznymi

        • Wsparcie zespołu w operacyjności sklepu

        • Podążanie za standardami visual merchandisingu w sklepie – trenowanie pozostałych managerów i doradców sprzedaży

        • Bycie ambasadorem marki COS, zapewnienie najlepszego doświadczenia dla naszych klientów

        Wymagane kwalifikacje

        WYMAGANE KWALIFIKACJE: 

          Aby rozpocząć pracę jako visual merchandiser, dobrze jest mieć wcześniejsze doświadczenie
          w visual merchandisingu oraz poniższe cechy:

           

          • Około roczne doświadczenie jako visual merchandiser lub visual assistant
          • Dobre zdolności komunikacyjne
          • Zorientowanie na klienta oraz dobre wyczucie komercyjne
          • Motywacja, szybka zdolność adaptacji oraz pozytywne nastawienie
          • Szczere zainteresowanie ludźmi
          • Chęć poznania i sprzedaży naszych produktów
          • Doskonałe zdolności organizacyjne
          • Kreatywne podejscie do pracy oraz chęć aktualizowania wiedzy o najnowszych trendach i konkurencji
          • Elastyczna dyspozycyjność – godziny poranne, popołudniowe oraz weekendy
          Kontakt

          Zachęcamy do aplikowania przez zakładkę Kariera na oficjalnej stronie COS: https://career.cos.com/coscareer/sv_se/findjob.html



          Informacje o marce


          Rodzaj umowy :

          Rodzaj umowy:

          Umowa zlecenie
          Godziny :

          Godziny:

          elastyczne godziny pracy
          Wynagrodzenie :

          Wynagrodzenie:

          do uzgodnienia
          Data :

          Czas:

          od zaraz
          Miejsce :

          Miejsce:

          Westfield Arkadia
          Profil

          PROFIL:

          Salon Gatta poszukuje pracowników (studentów) na stanowisko - kasjer / sprzedawca / doradca klienta.

          Warunki zatrudnienia:

          • Umowa zlecenie
          • Elastyczne godziny pracy dla osób uczących się mogące pogodzić naukę z pracą.
          • Atrakcyjne rabaty pracownicze
          • Deputat – najnowsze produkty do testowania
          • Szkolenia branżowe
          Obowiązki

          OBOWIĄZKI:



          • profesjonalna obsługa klienta,

          • aktywna pomoc oraz doradztwo klientom w zakupach,

          • budowanie relacji z klientem,

          • dbałość o wygląd salonu i ekspozycję produktów.

          Wymagane kwalifikacje

          WYMAGANE KWALIFIKACJE: 

          • komunikatywność
          • łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem
          • umiejętność pracy w zespole
          Kontakt

          KONTAKT:


          Aplikacje prosimy wysyłać na adres: warszawa_arkadia@gatta.pl.

          Rodzaj umowy :

          Rodzaj umowy:

          Umowa o pracę
          Godziny :

          Godziny:

          do uzgodnienia
          Wynagrodzenie :

          Wynagrodzenie:

          do uzgodnienia
          Data :

          Czas:

          od zaraz
          Miejsce :

          Miejsce:

          Westfield Arkadia
          Profil

          PROFIL:

          Salon Gatta poszukuje odpowiedzialnych i sumiennych pracowników na stanowisko - sprzedawca/ doradca klienta.

          Warunki zatrudnienia:

          • Umowa o pracę
          • Dodatkowo premia prowizyjna i przyrostowa
          Obowiązki

          OBOWIĄZKI:



          • profesjonalna obsługa klienta,

          • aktywna pomoc oraz doradztwo klientom w zakupach,

          • realizacja planów sprzedażowych,

          • budowanie relacji z klientem,

          • dbałość o wygląd salonu i ekspozycję produktów.

          Wymagane kwalifikacje

          WYMAGANE KWALIFIKACJE: 

          • dyspozycyjność
          • doświadczenie w sprzedaży
          • komunikatywność
          • łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem
          • umiejętność pracy w zespole
          Kontakt

          KONTAKT:


          Aplikacje prosimy wysyłać na adres: warszawa_arkadia@gatta.pl.

          Rodzaj umowy :
          ZOBACZ WIĘCEJ OFERT PRACY
          Godziny :
          Wynagrodzenie :
          Data :
          Miejsce :
          Profil

          Szukasz pracy w Westfield Arkadia? Na portalu pracawcentrumhandlowym.pl znajdziesz więcej aktualnych ofert naszych sklepów, restauracji oraz punktów usługowych. Kliknij "Aplikuj" i znajdź idealne dla Ciebie stanowisko!

           

          Obowiązki

          Wymagane kwalifikacje
          Kontakt

          Informacje o marce

          Rodzaj umowy :

          Rodzaj umowy:

          Do ustalenia

          Godziny :
          Do uzgodnienia
          Wynagrodzenie :

          Wynagrodzenie:

          do uzgodnienia
          Data :

          Czas:

          od listopada
          Miejsce :

          Miejsce:

          Westfield Arkadia
          Profil

          PROFIL:

           

          Poszukujemy sprzedawców do naszego sklepu w Westfield Arkadia w Warszawie. Podlegając kierownikowi sklepu, Asystent Sprzedaży powinien zapewnić doskonałą obsługę klienta, stając się naszym głównym ambasadorem marki i pomagać w budowaniu marki BIMBA Y LOLA.

           

          Współpracując z nami:

          BIMBA Y LOLA ma na celu wzmocnienie pozycji swoich pracowników. Po dołączeniu do nas otrzymasz pełne wprowadzenie do marki (jej filozofię, produkt, procedury itp.) oraz szkolenie.

           

          Ponadto inne korzyści ze współpracy z nami to:

           

          • 40% zniżki dla personelu
          • Indywidualne i globalne prowizje sklepu od pierwszego dnia
          • Globalne korzyści dla całego zespołu
          • 3-miesięczny okres próbny, który przekształcimy w umowę na czas nieokreślony.
          Obowiązki

          OBOWIĄZKI:


          Twoje kluczowe obowiązki, którymi będziesz codziennie zajmował się:



          • Pełna obsługa na drodze klienta - od powitania do ostatecznej sprzedaży, załatwianie wszelkich
            próśb lub reklamacji.

          • Liczenie i kontrola zapasów, organizacja dostaw i utrzymanie magazynu.

          • Organizacja produktu na hali produkcyjnej, a także wdrażanie wytycznych Visual merchandisingu i
            współpraca przy zmianach wizualnych i w witrynach sklepu.

          • Stała komunikacja z centralą.

          Wymagane kwalifikacje

          WYMAGANE KWALIFIKACJE: 

            Ty i Twoje kwalifikacje:

            Poszukujemy osoby entuzjastycznie nastawionej do mody, zorientowanej na wyniki, z umiejętnością zarządzania, motywowania i dawania przykładu.

             

            • Co najmniej 1 rok doświadczenia w handlu detalicznym (doświadczenie w branży modowej będzie atutem).
            • Języki: polski: pełna biegłość zawodowa. Angielski i hiszpański to plus.
            • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i handlowe.
            • Skoncentrowany na kliencie.
            • Bądź świadomy trendów rynkowych.
            • Zorganizowany, proaktywny, przekonujący i zmotywowany.
            Kontakt
            CV wyślij na e-mail: recruitment.pl@bimbaylola.com

            Informacje o marce

            WHO WE ARE
            BIMBA Y LOLA is a creative collective. A multidisciplinary group of people spreading art and
            culture through fashion. We believe in creativity and its power to shape a better world.
            Creativity for external and internal use only. Creativity for each and everyone. Deeply fresh,
            seriously playful.
            From Spain to the world.
            Vigo, 2005.
            Rodzaj umowy :

            Rodzaj umowy:

            umowa o pracę

            Godziny :
            pełen etat
            Wynagrodzenie :

            Wynagrodzenie:

            do uzgodnienia
            Data :

            Czas:

            od listopada
            Miejsce :

            Miejsce:

            Westfield Arkadia
            Profil

            PROFIL:

             

            Poszukujemy kierownika sklepu BIMBA Y LOLA w Westfield Arkadia w Warszawie. Raportując Kierownikowi ds. Rynku europejskiego, Kierownik sklepu będzie utrzymywał wysokie standardy jako lider. Będzie odpowiedzialny za budowanie zespołu nastawionego na doskonałą obsługę klienta, wzbudzanie ekscytacji wokół filozofii marki oraz motywowanie pracowników do budowania pozytywnych relacji z klientami.

             

            Współpracując z nami:

            BIMBA Y LOLA ma na celu wzmocnienie pozycji swoich pracowników. Po dołączeniu do nas otrzymasz pełne wprowadzenie do marki (jej filozofię, produkt, procedury itp.) oraz szkolenie.

            Ponadto inne korzyści ze współpracy z nami to:

            • 40% zniżki dla personelu
            • Indywidualne prowizje sklepu od pierwszego dnia.
            • Umowa o pracę na pełny etat.
            Obowiązki

            OBOWIĄZKI:


            Jako główne obowiązki będziesz:



            • Realizować cele sklepu zgodnie ze standardem obsługi klienta.

            • Zarządzać i organizować codzienne obowiązki w sklepie, dotyczące obsługi klienta, produktu, wizualnego merchandisingu i jakości, zgodnie z procedurami i standardami BIMBA Y LOLA.

            • Zarządzać stanami magazynowymi.

            • Analizować dane.

            • Dbać o porządek i standardy wizerunkowe w sklepie.

            • Szkolić zespoły, aby były bardziej wydajne.

            • Organizować grafik pracy oraz równoważyć obowiązki.

            • Motywować personel i utrzymać wspaniałą atmosferę pracy.

            • W stałym kontakcie z Menadżerem Rynku.

            Wymagane kwalifikacje

            WYMAGANE KWALIFIKACJE: 

              Ty i Twoje kwalifikacje:

              Poszukujemy osoby entuzjastycznie nastawionej do mody, zorientowanej na wyniki, z umiejętnością zarządzania, motywowania i dawania przykładu.

               

              • Co najmniej 3 lata doświadczenia w handlu detalicznym (doświadczenie w branży modowej będzie atutem).
              • Języki: polski i angielski: pełna biegłość zawodowa. Hiszpański to plus.
              • Silne poczucie odpowiedzialności.
              • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i handlowe.
              • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i zarządzaniu sklepem.
              • Skoncentrowany na kliencie.
              • Bądź świadomy trendów rynkowych.
              • Zorganizowany, proaktywny, przekonujący i zmotywowany.
              Kontakt
              CV wyślij na e-mail: recruitment.pl@bimbaylola.com

              Informacje o marce

              WHO WE ARE
              BIMBA Y LOLA is a creative collective. A multidisciplinary group of people spreading art and
              culture through fashion. We believe in creativity and its power to shape a better world.
              Creativity for external and internal use only. Creativity for each and everyone. Deeply fresh,
              seriously playful.
              From Spain to the world.
              Vigo, 2005.